• Om Insikta
  • Aktuella tjänster
  • Search/Rekrytering
  • Second opinion
  • Grupputveckling GDQ
  • Mentorcoaching & Insights
  • Samarbetspartners

Ring oss + 46 70 602 19 11

Hitta till Insikta
charlotte@insikta.se
InsiktaInsikta
  • Om Insikta
  • Aktuella tjänster
  • Search/Rekrytering
  • Second opinion
  • Grupputveckling GDQ
  • Mentorcoaching & Insights
  • Samarbetspartners

Tillsatt: Service Sales Manager till Jungheinrich i Malmö

Tillsatta tjänster

Är du affärsdriven och har erfarenhet av ledarskap, försäljning och service inom internationell organisation? Vill du arbeta i ett dynamiskt företag med stor möjlighet att påverka utveckling och resultat?

I denna nya tjänst hos oss får du personalansvar för våra fyra servicechefer. Du utvecklar, effektiviserar och följer upp deras arbete. Dessa servicechefer ansvarar för cirka 15 servicetekniker/distrikt. Du understödjer servicecheferna i deras arbete gällande produktivitet, omsättning, arbetsplanering samt coachar i avtalsförhandlingar i form av affärstänk och prissättning. Vidare arbetar du med våra försäkringsärenden samt driver projekt vid implementation av tjänster och produkter för serviceavdelningen i företaget.

Du arbetar nära både försäljningsavdelningen och administrationen. Tjänsten rapporterar till Jungheinrich eftermarknadschef, Camilla Zielinski, och placering är på vårt HK i Malmö. Våra kunder och servicechefer finns över hela Sverige, därför behövs ca 40-50 resdagar/år. Det finns en fast lön, bonus och bilförmån kopplat till denna tjänst.

Du har förmågan att engagera dina medarbetare och förmedla statistik från siffror till verklighet, så att bolagets mål infrias. Vi tror att du har erfarenhet av framgångsrik försäljning, service och några års erfarenhet som ledare i internationell organisation. Det är avgörande att du är organiserad och handlingsinriktad. Vidare har du ekonomisk utbildning och är van att arbeta i projektform. Vårt koncernspråk är engelska, tyska är meriterande då vårt moderbolag är tyskt.

Huvudkontoret är placerat i Malmö i nybyggda lokaler på Toftanäs som vi flyttade in i 2011. Vår verksamhet består av försäljning av nya och begagnade truckar, truckuthyrning, service och reparationer.

I Stockholm och Göteborg har vi våra filialkontor. Vi har även försäljningskontor i Västerås, Örebro och Jönköping. Vårt väl utbyggda servicenät gör oss till en trygg partner. I Sverige är vi sammanlagt 125 medarbetare och omsätter över 300 miljoner svenska kronor. 1996 blev vi ISO 9001 certifierade.
Koncernen Jungheinrich är en av de största i Europa inom materialhantering. Med cirka 11 000 anställda och en omsättning på 2 miljarder euro är vi en stark organisation med stora resurser.

Välkommen till ett marknadsledande, stabilt företag med stora utvecklingsmöjligheter!

Tjänsten är en heltids tillvidaretjänst.

Ansök senast 14 november till charlotte@insikta.se

Vid frågor kontakta Charlotte Olsson, 070-6021911

Vill du ta nästa steg i din karriär?

Bli en del av Insiktas nätverk

Insikta i pressen

”Så lyckades Insikta rekrytera rätt chefer”
8till5.se  >

 

”Fler skulle bli chefer om de fick frågan”
Fastighetsjobb.se  >


 

Enterprise Magazine  >

 

 

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Insikta AB ©  [2018] Norra Vallgatan 72, 211 22 MALMÖ, +46 70-602 19 11

Integritetspolicy »

Foto: Emil Stegfeldt

Personbedömning

Personbedömning ingår i alla våra rekryteringsuppdrag, men vi  genomför även denna delen av processen separat.

Läs mer »

Grupputveckling

GDQ står för Group Development Questionaire och är utarbetad metod för grupputveckling.

Läs mer »

Coachning

Anpassade workshops och coaching med individen och teamets utveckling i fokus.

Läs mer »

Manage Cookie Consent
För att ge de bästa upplevelserna använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. Genom att godkänna dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan påverka vissa funktioner och funktioner negativt.
Funktionell Alltid aktiv
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som uttryckligen begärts av abonnenten eller användaren, eller för det enda syftet att utföra överföringen av en kommunikation över ett elektroniskt kommunikationsnät.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistik
Den tekniska lagringen eller åtkomst som används uteslutande för statistiska ändamål. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Läs mer om syftena
Inställningar
{title} {title} {title}