• Om Insikta
  • Aktuella tjänster
  • Search/Rekrytering
  • Second opinion
  • Grupputveckling GDQ
  • Mentorcoaching & Insights
  • Samarbetspartners

Ring oss + 46 70 602 19 11

Hitta till Insikta
charlotte@insikta.se
InsiktaInsikta
  • Om Insikta
  • Aktuella tjänster
  • Search/Rekrytering
  • Second opinion
  • Grupputveckling GDQ
  • Mentorcoaching & Insights
  • Samarbetspartners

Tillsatt: Helpdeskchef kundservice /support FordonsData Malmö

Tillsatta tjänster

Chef till vår helpdesk kundservice/support på FordonsData i Malmö

Är du driven och handlingskraftig och söker dessutom en ny utmaning i ett välskött och framgångsrikt företag? Som vår kundservice- supportchef får du totalansvaret för att bygga upp och utveckla vår nya helpdeskavdelning.

Hos oss får du som chef för helpdesk/servicedesk det övergripande ansvaret för att bygga upp avdelningen, rutiner och rapporter för att säkerställa att vi hanterar ärenden och kunder optimalt och med högsta kvalitet. Din avdelning kommer när den är fullt uppbyggd att bestå av två firstline som rapporterar till dig samt ytterligare fem secondline som inlånas via befintlig support och teknikavdelning. I ditt uppdrag ingår budgetansvar, att målsätta, leda, utveckla och följa upp personal och ärendehantering. Du ansvarar vidare för bemanning, uppföljning och för informationsflödet till våra kunder. Vi har ett egenutvecklat ärendesystem, som du blir produktägare av.

Du har minst fem års erfarenhet från IT-branschen. Det är avgörande att du har erfarenhet från supportorganisationer och att du har ett par års erfarenhet som ledare. Vi förutsätter att du känner till ITIL Service Management och att du har god erfarenhet av olika affärssystem. Du har förmågan att inspirera och engagera dina medarbetare samtidigt som du själv är operativ och handlingsinriktad.  Tjänsten är på heltid och du arbetar på vårt kontor i Arlöv tillsammans med närmare 70 medarbetare.

Vi erbjuder en nytillsatt tjänst där du har stor möjlighet att påverka och bidra med dina egna erfarenheter. Du rapporterar direkt till vår VD Daniel Liljebladh och arbetar nära andra mycket engagerade avdelningschefer inom Teknik, Eftermarknad, Ekonomi/Fordon och Utveckling.

Välkommen med din ansökan senast den 3/6 2012
Vid frågor ring eller maila vår rekryteringspartner Insikta AB Charlotte Olsson, 070-602 19 11, charlotte@insikta.se

FordonsData Nordic AB är IT-företaget som förser fordonsbranschen med kompletta affärssystem-lösningar. Våra kunder är fordonsåterförsäljare och verkstäder inom bl.a. BMW, Mercedes, Nissan, Svevia och Toyota. Genom att vara serviceinriktade, engagerade och ansvarstagande arbetar vi ständigt för vår mission att skapa en bättre vardag för våra kunder och därigenom kunna närma oss vår vision att vara den självklara parten för smarta affärslösningar i fordonsbranschen. Läs mer på www.fordonsdata.se

Vill du ta nästa steg i din karriär?

Bli en del av Insiktas nätverk

Insikta i pressen

”Så lyckades Insikta rekrytera rätt chefer”
8till5.se  >

 

”Fler skulle bli chefer om de fick frågan”
Fastighetsjobb.se  >


 

Enterprise Magazine  >

 

 

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Insikta AB ©  [2018] Norra Vallgatan 72, 211 22 MALMÖ, +46 70-602 19 11

Integritetspolicy »

Foto: Emil Stegfeldt

Personbedömning

Personbedömning ingår i alla våra rekryteringsuppdrag, men vi  genomför även denna delen av processen separat.

Läs mer »

Grupputveckling

GDQ står för Group Development Questionaire och är utarbetad metod för grupputveckling.

Läs mer »

Coachning

Anpassade workshops och coaching med individen och teamets utveckling i fokus.

Läs mer »

Manage Cookie Consent
För att ge de bästa upplevelserna använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. Genom att godkänna dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan påverka vissa funktioner och funktioner negativt.
Funktionell Alltid aktiv
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som uttryckligen begärts av abonnenten eller användaren, eller för det enda syftet att utföra överföringen av en kommunikation över ett elektroniskt kommunikationsnät.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistik
Den tekniska lagringen eller åtkomst som används uteslutande för statistiska ändamål. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Läs mer om syftena
Inställningar
{title} {title} {title}